tisdag 5 juli 2016

Babelfisk del 3

Just det, glömde att lägga ut en bild på den färdiga babelfisken, borstad bortom all sans och vett och sedan borstad igen, fast med en mässingsborste för att den skulle få en gulaktig ton. Sedan lackad med klarlack. 
Köparen bad om att jag skulle lägga i en liten lapp med siffran 42 på, men jag gjorde en liten plåtbricka istället eftersom det var ett roligt projekt och jag fick beröm och trevliga ord och allt. 

De senaste dagarna har jag varit fullständigt uppe i ett nytt och brådskande projekt nämligen göra en grill till min bror. Kom hem för en timme sedan, då var den äntligen klar. Uamejjen!!! Ska blogga om grillen sen, men nu ska jag sova, upp i morgon bitti och göra något mystiskt med Smeden i Eskilstuna, tror jag. Godkveld!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar