torsdag 24 mars 2016

Bortskämd, konstutbyte

Tre stycken avier sammanföll och jag kände mig oerhört bortskämd. Två av försändelserna var jag dessutom inte beredd på och de hade inga avsändare, ett glatt inslag i vardagen. 

Den tredje försändelsen visste jag var i antågande, samt vad den innehöll. Lokaliserade den direkt, trind och silvertejpad på sin hylla, när jag svassade förbi postutlämningen på jakt efter broccoli och youghurt. Yughort. Youghourt. Goggart!!! *






Försändelsen var så utförligt tejpad att postutlämnaren undrade om den innehöll något som med våld behövde hållas kvar där inne. Jag sa att jag skulle öppna den med tillförsikt. Cyklade sen hem med en cykelkorg till bredden fylld av presenter, till ett värdelöst fetto!! Vavavava! Det är något som inte stämmer med den här ekvationen, värdelösa fetton får med all säkerhet sällan tre paket på en och samma dag! Lägger till detta till min empiri. 

Den vältejpade tuben hamnade hos mig på grund av något slags, ja vad fan ska man säga... Något slags intresse för ett halvobskyrt humorprogram på P3, samt animerade samtal om tejp. Jag skulle kunna säga oerhört mycket mer om tejp, men jag tyglar mig. Sammanfattar istället med att Tejparn fick en öppnare jag smidde till honom, och i utbyte fick jag ett foto som Tejparn tagit. Ett underbart foto som, är underbart och ... Ja, jag älskar allt med det helt enkelt och ska rama in det fint och hänga upp det på ett bra ställe. 
Byteshandel = HURRA! 

















* Goggarten gäckar mig men jag är hemskt bra på att stava till Cthulhu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar