tisdag 20 september 2016

trägen håller på

Det är onekligen bra för mig just nu att ha ett mastigt projekt, eller egentligen två, att studsa alla existentiella grubblerier mot, 
- Livet är förgängligt!!!! 
- Här är en grind jag ska svetsa. 
- Jag har bara några få bra år kvar nu!!!!
- Grinden ska sättas ihop av många bitar. 
- Jag kommer aldrig att klara mig själv ekonomiskt!!!!
- 1080-200-50-24
- Jag kommer att dö fattig!!!
- Den här stolpen måste riktas varmt. 
- Ingen som jag gillar gillar mig tillbaks!!! 
- Jag ska kapa av den här jävligt rakt.



Jag är så glad att jag dricker kaffe, det är en underbar dryck som skänker mening och inramning till dagarna. Uuuuu vad gott. Idag hittade jag dessutom laktosfri grädde i kylskåpet, som la sordin på den värsta mentala turbulensen som sprang ur att behöva göra om samma moment tre gånger pga olika typer av misstag eller missbedömningar. Notera även den flacka jämra kurvan som ligger och vräker sig illvilligt i bildens högra överdel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar