torsdag 15 september 2016

Skäror, hängare, måla på golven

Nu har jag jobbat undan allt, inför räckesjobbet. Parallellt med det, eller lite framför, ska jag göra en grind. Grinden är ju enklare eftersom den är fyrkantig och därtill bara behöver passa framför ett dörrhål, inte ens i själva dörrhålet. Räcket måste passa perfekt vid två givna punkter, och hjälpligt på en tredje. 

Har fått lektioner i hur man ritar upp på golvet idag och sådant, fick även en lektion i friktion och dermatologi när mitt högra handgrepp nu kantas av enorma blåsor pga. jobba med handslägga ett par timmar. Ja de ser inte så enorma ut på bilden men.. De är stora, det kan jag försäkra er om, uamejjen. 

I övrigt hemsöks jag fortfarande av en viss letargi som jag ej finner någon direkt orsak till, men jag misstänker att det är dvärgbandmask pga intensivt blåbärsätande under sommaren. Eller borrelia för den delen, eller helt enkelt lite gammal vanlig aids. Med det sagt, godnatt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar