torsdag 19 maj 2016

lubrex no. 22


Jag var ledsen och arg, då fick jag en present av Smeden som tröst och uppmuntran. Jag älskar den. I övrigt har jag haft en dag som var sämst, precis som gårdagen var sämst. 

Men jag har mycket gott hopp om att det snart ska bli bättre, att tex få en uppmuntrande present när man är ledsen tyder på att livet ändå har sina klara poänger. Så kunde jag ringa min ömma moder och gasta och rya och sedan ändå få snälla sms av henne senare på eftermiddagen. Och på kvällen hörde ett skyggt och mystiskt väsen från Karlstad av sig och berättade att han hade köpt en bok åt mig. 
Ja just det, vi grillade korv till lunch också, tillsammans med Båtbyggarn och en man som heter Ove. Vi satt ute i solskenet alla fyra. Det var underbart. Ja, det kommer nog att ordna sig det här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar