torsdag 5 maj 2016

Jag har inte shanserat. Jangserat. Schangserat. Sjenserat. Shangserat.

Bevis 1. Fullt funktionsdugliga kängor (så länge man ej går i vattenpölar med vänster fot). 



Bevis 2. Tröja som helt bevisligen håller ihop (även om man ej ska lägga något i fickorna).




Bevis 3. En väska som kan innehålla saker (om man håller den i 100% rätt läge)




Bevis 4. En jacka man kan ha på sig (om man inte har något emot en snålblåst kring bilringen).





Annars har jag smidit på ett ankare idag. Samt med spänning hållt koll på min efternamnsundersökning!!! Så jämra glatt att folk svarar! 




Jag envisades med att göra den i ett stycke, så det blev mycket kapande och klyvande. Glatt då när man kan utnyttja borrhålen och klyvningen för att få fram mycket av den form man önskar "på köpet" eller vad man ska säga. I morgon ska jag göra klart det, blir rätt mycket gnoende med filen. Men ändå kul, gillar den fläskiga, svängiga nedre delen på ankaret. En form som gör mig glad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar