måndag 3 oktober 2016

Grind

Vad som hänt med den.
Parallellt jobbar jag på räcket, men det innebär i nuläget nästan uteslutande att bearbeta material och det är inge vidare fotogeniskt.








Grinden ska till en kennel, därav det täta avståndet mellan pinnarna. De är till för att stänga ute små trängtande valp-nosar. Nu är alla svetsfogar lagda, och eftersom jag fortfarande är rätt kass på att svetsa så återstår ett migränframkallande slipande med frakking rundfil och nålfil kommande dagar. Uamejjen :( Min enda tröst är tanken på att få vara med och montera den och därmed ha möjlighet att gulla med valpar. Små valpar som intet ont anande kommer att studsa runt mig med glada miner, utan att förstå att jag på ett kraftfullt sätt kommer att begränsa deras frihet. Naiiijjj det var ingen uppmuntrande tanke!!! Bööl. Godnatt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar