lördag 29 juli 2017

Utställning i Borgholm, lärlingsperioden är slut

Min lärlingsperiod hos Lina är slut och jag har mentalt börjat närma mig tanken på att kalla mig "smed". Det sista året har jag trots allt gjort grindar, räcken, gravkors och ledstänger. Då är man nog smed trots allt. 
Just nu sitter jag i en stuga på Öland och har just gjort klart prislappar och presentationsmaterial inför vernissagen på galleri Stenladan i Borgholm, där jag ställer ut ett antal föremål. Även om jag har ställt ut förut så känns det här speciellt, lite som min första "riktiga" utställning. Jag blev sjukt imponerad av de andra utställarna, de hade med sig jättefin konst. 

Utställningen hänger fram till 6/8, öppet varje dag mellan 14-19 (17 på söndagen). Lokalen heter Stenhallen och ligger på Storgatan 9 i Borgholm. 

Med detta vandrar jag vidare in i sommaren! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar